15 ноября 2014 г.

Умер сын половецкого поля.

Портал "Литературная Горловка" с прискорбием сообщает о кончине горловского поэта Сергея Фесенко, ушедшего из жизни 12 ноября. Выражаем соболезнования родным и близким, а так же друзьям и соратникам Сергея Васильевича.

Сергей ФЕСЕНКО   родился 16 августа 1953 года в г. Горловка. Закончил школу № 5, служил в пограничных войсках на Советско-Иранской границе, работал забойщиком на отбойном молотке на шахте им. Ленина.  Член Горловского ЛитО «Забой». Автор книжки «Я сын половецкого поля». Лауреат литературной премии им. П.Г. Беспощадного.



СЕРГІЙ ФЕСЕНКО

БЕЗОДНЯ



Де ж ви, герої?
Мабуть, далеко…

Поруч-провалля
Мабуть до пекла…
Там, у безодні смердюче–гарячій 
Людоподібне незряче хробаччя
Темні потвори, слизькі та рогаті
Чути їх говір: «Бандери прокляті,
Брешуть про голодомор!
Якось проживемо!
Ось, діточок поїмо
І - спа-ати!»
Скільки ж, герої, вас залишилось?
Розпорошились… Розпорошились.

          ВЧИТЕЛЬЦІ

Дарма! Не витравити пам’яті!
Хоч Ви давно пішли з життя,
Прийміть, прийміть Маріє Павлівно,  
Моє спізніле каяття!

Надходять спогади краплинами:
Ви народились десь під Мінськом,
І не були Ви українкою
Та викладали українську.

Не набули від хамства захисту,
І це було того причина,
Що часто вибігали з класу Ви
З опухлими від сліз очами.

Та що казать… у Вас за спиною
І я підтявкував завзято
Роточком цуценячим слинявим,
Бо це подобалось дівчатам.

Дарма! Не витравити пам’яті!
Хоч Ви давно пішли з життя,
Прийміть, прийміть Маріє Павлівно,
Моє спізніле каяття!

   МЕЛОДІЯ РАННЬОЇ ОСЕНІ

Трам… Там… Там…
Грає дощик етюди на яблуках
Хто це там
Під вікном все блука, блука?
То вона –
Тінь далекої давньої осені
До вікна
Припадає струмками, мов косами.
Не проси
Тихе щастя за мертвії спогади
Віднеси
Все колишнє до мене колишнього
Відійди,
Відійди, не кради мого спокою
Назавжди
Обернись почорнілою вишнею!
Трам… Там… Там…
Грає дощик етюди на яблуках
Хай вже там
Хтось блукає, де я блукав…
Іздаля
По кімнаті затупали ніжечки,
То Марійка, онучка моя
Підійшла обіймаючи книжечку…
=========
Так… Так… Так…
Грає дощик етюди на яблуках…

Комментариев нет: